Implementacja w triggers.xml:
(opcjonalnie itemid lub actionid lub oba jednocześnie)
Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):
cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o ziemi,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o rzuconym przedmiocie,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.
Opis działania:
Po rzuceniu przez gracza dowolnego przedmiotu na inny przedmiot o id zdefiniowanym w , bądź na item z actionID zdefiniowanym w uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w .
(opcjonalnie itemid lub actionid lub oba jednocześnie)
Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):
cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o ziemi,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o rzuconym przedmiocie,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.
Opis działania:
Po rzuceniu przez gracza dowolnego przedmiotu na inny przedmiot o id zdefiniowanym w

