Ronit.GAMES
ON_ITEMTHROW - Printable Version

+- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games)
+-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Thread: ON_ITEMTHROW (/showthread.php?tid=267)



ON_ITEMTHROW - Nakeib - 24-03-2011

Implementacja w triggers.xml:





(opcjonalnie itemid lub actionid lub oba jednocześnie)

Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):

cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o ziemi,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o rzuconym przedmiocie,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.


Opis działania:

Po rzuceniu przez gracza dowolnego przedmiotu na inny przedmiot o id zdefiniowanym w , bądź na item z actionID zdefiniowanym w uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w .