![]() |
|
ON_ITEMTHROW - Printable Version +- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games) +-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: ON_ITEMTHROW (/showthread.php?tid=267) |
ON_ITEMTHROW - Nakeib - 24-03-2011 Implementacja w triggers.xml: (opcjonalnie itemid lub actionid lub oba jednocześnie) Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text): cid - ID gracza wykonującego rzut, item1 - Tablica z informacjami o ziemi, pos1 - Pozycja item1, item2 - Tablica z informacjami o rzuconym przedmiocie, pos2 - Pozycja item2, trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza, text - Opcjonalny tekst. Opis działania: Po rzuceniu przez gracza dowolnego przedmiotu na inny przedmiot o id zdefiniowanym w |