Witajcie,
Mam kilka istotnych informacji dla osób zajmujących się prowadzeniem panelu pomocy RonIT.
Logowanie: http://help.ronit.pl/admin/
Na głównej stronie wyświetlone zostają otwarte zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie nie posiada statusu "Assigned Ticket" to znaczy, że zostało już przeczytane i czeka na odpowiedź osoby kompetentnej. Jeżeli zgłoszenie nie ma tego statusu i jest otwarte, oznacza to że czeka na TWOJĄ odpowiedź.
- Jeżeli znasz lub możesz znać odpowiedź na konkretne zgłoszenie udzielasz ją i zaznaczasz "Close on Reply".
- Jeżeli informacje, nie są kompletne do rozwiązania problemu pytasz o nie i zaznaczasz "Close on Reply".
- Jeżeli informacje wydają Ci się kompletne, ale nie jesteś w stanie rozwiązać problemu przypinasz zgłoszenie ( zakładka Assign Topic ) do osoby, której kompetencje najbardziej pasują ( Lista kompetencji osób znajduje się na dole tego tematu. W wymaganym polu, staraj się streścić problem.
- Jeżeli zgłaszający pomylił projekt, skorzystaj z zakładki "Dept. Transfer."
- Jeżeli chcesz przekazać swoje spostrzeżenia o zgłoszeniu tak aby widoczne były tylko dla obsługi skorzystaj z zakładki "Post Internal Note"
- Jeżeli zgłoszenie dotyczy transakcji premium i osoba twierdzi, że nie otrzymała kodu po wysłania smsa bądź kodu na email. Odsyłamy do obsługi klienta dotpay.pl/kontakt
Lista Kompetencji:
Jakub:
- Błędy Postaci
- Brak możliwości zalogowania ( postać nie istnieje )
- Sprawy pacc ( należy wpierw zapytać o numer telefonu/email, otrzymany kod oraz datę doładowania/wysłania smsa).
- Krytyczne błędy serwera ( Jeżeli taki dostaniecie podepnijcie oraz spróbujcie złapać kogokolwiek z nas na skype )
Adam:
- Techniczne, drobne błędy serwera
- Sprawy związane z klientami gry
Maciek:
- Błędy pojawiające się na stronie internetowej
Karol:
- Błędy na RonOTS Wiki
Sławek:
- Ewidentne masowe błędy w zadaniach w grze, na mapie, w wypowiedziach npc.
Piotr / Bartek:
- Zgłoszenia z którymi nie możecie sobie poradzić i nie wiecie dokładnie komu je przydzielić ;-)
Mam kilka istotnych informacji dla osób zajmujących się prowadzeniem panelu pomocy RonIT.
Logowanie: http://help.ronit.pl/admin/
Na głównej stronie wyświetlone zostają otwarte zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie nie posiada statusu "Assigned Ticket" to znaczy, że zostało już przeczytane i czeka na odpowiedź osoby kompetentnej. Jeżeli zgłoszenie nie ma tego statusu i jest otwarte, oznacza to że czeka na TWOJĄ odpowiedź.
- Jeżeli znasz lub możesz znać odpowiedź na konkretne zgłoszenie udzielasz ją i zaznaczasz "Close on Reply".
- Jeżeli informacje, nie są kompletne do rozwiązania problemu pytasz o nie i zaznaczasz "Close on Reply".
- Jeżeli informacje wydają Ci się kompletne, ale nie jesteś w stanie rozwiązać problemu przypinasz zgłoszenie ( zakładka Assign Topic ) do osoby, której kompetencje najbardziej pasują ( Lista kompetencji osób znajduje się na dole tego tematu. W wymaganym polu, staraj się streścić problem.
- Jeżeli zgłaszający pomylił projekt, skorzystaj z zakładki "Dept. Transfer."
- Jeżeli chcesz przekazać swoje spostrzeżenia o zgłoszeniu tak aby widoczne były tylko dla obsługi skorzystaj z zakładki "Post Internal Note"
- Jeżeli zgłoszenie dotyczy transakcji premium i osoba twierdzi, że nie otrzymała kodu po wysłania smsa bądź kodu na email. Odsyłamy do obsługi klienta dotpay.pl/kontakt
Lista Kompetencji:
Jakub:
- Błędy Postaci
- Brak możliwości zalogowania ( postać nie istnieje )
- Sprawy pacc ( należy wpierw zapytać o numer telefonu/email, otrzymany kod oraz datę doładowania/wysłania smsa).
- Krytyczne błędy serwera ( Jeżeli taki dostaniecie podepnijcie oraz spróbujcie złapać kogokolwiek z nas na skype )
Adam:
- Techniczne, drobne błędy serwera
- Sprawy związane z klientami gry
Maciek:
- Błędy pojawiające się na stronie internetowej
Karol:
- Błędy na RonOTS Wiki
Sławek:
- Ewidentne masowe błędy w zadaniach w grze, na mapie, w wypowiedziach npc.
Piotr / Bartek:
- Zgłoszenia z którymi nie możecie sobie poradzić i nie wiecie dokładnie komu je przydzielić ;-)

