![]() |
|
Panel Pomocy Organizacja - Printable Version +- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games) +-- Forum: Announcements / Ogłoszenia (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: Technical / Techniczne (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Panel Pomocy Organizacja (/showthread.php?tid=239) |
Panel Pomocy Organizacja - Meritus - 30-12-2010 Witajcie, Mam kilka istotnych informacji dla osób zajmujących się prowadzeniem panelu pomocy RonIT. Logowanie: http://help.ronit.pl/admin/ Na głównej stronie wyświetlone zostają otwarte zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie nie posiada statusu "Assigned Ticket" to znaczy, że zostało już przeczytane i czeka na odpowiedź osoby kompetentnej. Jeżeli zgłoszenie nie ma tego statusu i jest otwarte, oznacza to że czeka na TWOJĄ odpowiedź. - Jeżeli znasz lub możesz znać odpowiedź na konkretne zgłoszenie udzielasz ją i zaznaczasz "Close on Reply". - Jeżeli informacje, nie są kompletne do rozwiązania problemu pytasz o nie i zaznaczasz "Close on Reply". - Jeżeli informacje wydają Ci się kompletne, ale nie jesteś w stanie rozwiązać problemu przypinasz zgłoszenie ( zakładka Assign Topic ) do osoby, której kompetencje najbardziej pasują ( Lista kompetencji osób znajduje się na dole tego tematu. W wymaganym polu, staraj się streścić problem. - Jeżeli zgłaszający pomylił projekt, skorzystaj z zakładki "Dept. Transfer." - Jeżeli chcesz przekazać swoje spostrzeżenia o zgłoszeniu tak aby widoczne były tylko dla obsługi skorzystaj z zakładki "Post Internal Note" - Jeżeli zgłoszenie dotyczy transakcji premium i osoba twierdzi, że nie otrzymała kodu po wysłania smsa bądź kodu na email. Odsyłamy do obsługi klienta dotpay.pl/kontakt Lista Kompetencji: Jakub: - Błędy Postaci - Brak możliwości zalogowania ( postać nie istnieje ) - Sprawy pacc ( należy wpierw zapytać o numer telefonu/email, otrzymany kod oraz datę doładowania/wysłania smsa). - Krytyczne błędy serwera ( Jeżeli taki dostaniecie podepnijcie oraz spróbujcie złapać kogokolwiek z nas na skype ) Adam: - Techniczne, drobne błędy serwera - Sprawy związane z klientami gry Maciek: - Błędy pojawiające się na stronie internetowej Karol: - Błędy na RonOTS Wiki Sławek: - Ewidentne masowe błędy w zadaniach w grze, na mapie, w wypowiedziach npc. Piotr / Bartek: - Zgłoszenia z którymi nie możecie sobie poradzić i nie wiecie dokładnie komu je przydzielić ;-) |