05-04-2011, 01:10 PM
Implementacja w triggers.xml:
Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):
cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o pierwszej atakującej kreaturze,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o drugiej atakującej kreaturze,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.
Opis działania:
W momencie, gdy punkty życia gracza osiągną wartość 0 uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w .
Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):
cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o pierwszej atakującej kreaturze,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o drugiej atakującej kreaturze,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.
Opis działania:
W momencie, gdy punkty życia gracza osiągną wartość 0 uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w

