Ronit.GAMES
ON_DEATH - Printable Version

+- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games)
+-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Thread: ON_DEATH (/showthread.php?tid=273)



ON_DEATH - Nakeib - 05-04-2011

Implementacja w triggers.xml:



Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):

cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o pierwszej atakującej kreaturze,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o drugiej atakującej kreaturze,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.


Opis działania:

W momencie, gdy punkty życia gracza osiągną wartość 0 uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w .