![]() |
|
ON_DEATH - Printable Version +- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games) +-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: ON_DEATH (/showthread.php?tid=273) |
ON_DEATH - Nakeib - 05-04-2011 Implementacja w triggers.xml: Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text): cid - ID gracza wykonującego rzut, item1 - Tablica z informacjami o pierwszej atakującej kreaturze, pos1 - Pozycja item1, item2 - Tablica z informacjami o drugiej atakującej kreaturze, pos2 - Pozycja item2, trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza, text - Opcjonalny tekst. Opis działania: W momencie, gdy punkty życia gracza osiągną wartość 0 uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w |