• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Ronit.GAMES RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML ON_DEATH

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
ON_DEATH
Nakeib
Offline

Administrator

Posts: 27
Threads: 12
Joined: Jun 2010
Reputation: 3
#1
05-04-2011, 01:10 PM
Implementacja w triggers.xml:



Dane przesyłane do funkcji onTrigger(cid, item1, pos1, item2, pos2, trigger, text):

cid - ID gracza wykonującego rzut,
item1 - Tablica z informacjami o pierwszej atakującej kreaturze,
pos1 - Pozycja item1,
item2 - Tablica z informacjami o drugiej atakującej kreaturze,
pos2 - Pozycja item2,
trigger - Tablica z informacjami o id oraz optionid wykonywanego wyzwalacza,
text - Opcjonalny tekst.


Opis działania:

W momencie, gdy punkty życia gracza osiągną wartość 0 uruchomiony zostaje skrypt zdefiniowany w .
« Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)



Messages In This Thread
ON_DEATH - by Nakeib - 05-04-2011, 01:10 PM

  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread
Forum Jump:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Linear Mode
Threaded Mode