• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Ronit.GAMES RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu:

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu:
Ron
Offline

Administrator

Posts: 54
Threads: 29
Joined: Jun 2010
Reputation: 3
#1
12-02-2013, 04:00 PM (This post was last modified: 15-02-2013, 05:35 PM by Miziak.)
W triggers/triggers.xml dodajemy:

PHP Code:
<trigger id="1" type="ON_KILL" script="onRatKill.lua" >
   <
kill creature="Rat" />
</
trigger> 

Trzeba pamiętać przy tym aby ustawić id tak, aby nie kolidował z innymi tirggersami.

Tworzymy nowy plik triggers/scripts/onRatKill.lua i wpisujemy tam:

PHP Code:
local teleportPos = {x=1000, y=1000, z=7} -- miejsce w którym pojawia się teleport
local teleportTo 
= {x=500, y=500, z=7} -- miejsce w które będzie przenosił teleport
local _time 
= 10 -- czas w sekundach po jakim zniknie teleport gdy podamy -1 teleport zniknie dopiero po restarcie

function onTrigger(cid, thing1, frompos, thing2, topos, trigger, text)
    if(
trigger.id == 1)then
        itemUid 
= doCreateItem(1930, 1, teleportPos)
        
setItem(itemUid, {text = teleportTo.x .. ";" .. teleportTo.y .. ";" .. teleportTo.z})
        if(
_time ~= -1)then
            addEvent
(function(uid) doRemoveItem(uid, 1) end, _time*1000, itemUid)
        
end
    end
    
return 1
end 

Powyższy skrypt spowoduje utworzenie teleportu (itemid: 1930) który będzie istniał 10s na pozycji 1000, 1000, 7, który będzie teleportował na pozycję 500, 500, 7.
« Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)



Messages In This Thread
Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - by Ron - 12-02-2013, 04:00 PM
RE: Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - by Aratos - 20-02-2013, 11:43 PM
RE: Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - by czarnowidz - 25-02-2013, 02:03 PM

  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread
Forum Jump:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Linear Mode
Threaded Mode