Ronit.GAMES
Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - Printable Version

+- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games)
+-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Thread: Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: (/showthread.php?tid=804)



Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - Ron - 12-02-2013

W triggers/triggers.xml dodajemy:

PHP Code:
<trigger id="1" type="ON_KILL" script="onRatKill.lua" >
   <
kill creature="Rat" />
</
trigger

Trzeba pamiętać przy tym aby ustawić id tak, aby nie kolidował z innymi tirggersami.

Tworzymy nowy plik triggers/scripts/onRatKill.lua i wpisujemy tam:

PHP Code:
local teleportPos = {x=1000y=1000z=7} -- miejsce w którym pojawia się teleport
local teleportTo 
= {x=500y=500z=7} -- miejsce w które będzie przenosił teleport
local _time 
10 -- czas w sekundach po jakim zniknie teleport gdy podamy -1 teleport zniknie dopiero po restarcie

function onTrigger(cidthing1fromposthing2topostriggertext)
    if(
trigger.id == 1)then
        itemUid 
doCreateItem(19301teleportPos)
        
setItem(itemUid, {text teleportTo... ";" .. teleportTo... ";" .. teleportTo.z})
        if(
_time ~= -1)then
            addEvent
(function(uiddoRemoveItem(uid1end_time*1000itemUid)
        
end
    end
    
return 1
end 

Powyższy skrypt spowoduje utworzenie teleportu (itemid: 1930) który będzie istniał 10s na pozycji 1000, 1000, 7, który będzie teleportował na pozycję 500, 500, 7.


RE: Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - Aratos - 20-02-2013

Prosiłbym o dodanie tekstu w skrypcie np: Boss został zabity a wraz z nim pojawia się tekst ["Zabiles Bossa "blebleble" Portal pozostanie otwarty przez 4min po czym zniknie"]
Który widzi każdy kto jest w zasięgu deda bossa : )


RE: Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - czarnowidz - 25-02-2013

PHP Code:
local teleportPos = {x=1000y=1000z=7} -- miejsce w którym pojawia się teleport
local teleportTo 
= {x=500y=500z=7} -- miejsce w które będzie przenosił teleport
local _time 
10 -- czas w sekundach po jakim zniknie teleport gdy podamy -1 teleport zniknie dopiero po restarcie

function onTrigger(cidthing1fromposthing2topostriggertext)
    if(
trigger.id == 1)then
        itemUid 
doCreateItem(19301teleportPos)
        
setItem(itemUid, {text teleportTo... ";" .. teleportTo... ";" .. teleportTo.z})
        
doPlayerSendTextMessage(cid22"Portal bedzie otwarty przez ".._time.." sekund")
        if(
_time ~= -1)then
            addEvent
(function(uiddoRemoveItem(uid1end_time*1000itemUid)
        
end
    end
    
return 1
end 

Spróbuj tak.