![]() |
|
Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - Printable Version +- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games) +-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: (/showthread.php?tid=804) |
Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - Ron - 12-02-2013 W triggers/triggers.xml dodajemy: PHP Code: <trigger id="1" type="ON_KILL" script="onRatKill.lua" >Trzeba pamiętać przy tym aby ustawić id tak, aby nie kolidował z innymi tirggersami. Tworzymy nowy plik triggers/scripts/onRatKill.lua i wpisujemy tam: PHP Code: local teleportPos = {x=1000, y=1000, z=7} -- miejsce w którym pojawia się teleportPowyższy skrypt spowoduje utworzenie teleportu (itemid: 1930) który będzie istniał 10s na pozycji 1000, 1000, 7, który będzie teleportował na pozycję 500, 500, 7. RE: Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - Aratos - 20-02-2013 Prosiłbym o dodanie tekstu w skrypcie np: Boss został zabity a wraz z nim pojawia się tekst ["Zabiles Bossa "blebleble" Portal pozostanie otwarty przez 4min po czym zniknie"] Który widzi każdy kto jest w zasięgu deda bossa : ) RE: Zabicie potworka powoduje pojawienie się teleportu: - czarnowidz - 25-02-2013 PHP Code: local teleportPos = {x=1000, y=1000, z=7} -- miejsce w którym pojawia się teleportSpróbuj tak. |