• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Ronit.GAMES RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine Others / Inne Rate

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Rate
Akurat
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 2
Joined: Feb 2012
Reputation: 0
#1
11-02-2012, 12:27 AM
Jestem zainteresowany wykupieniem opcji "Orange", lecz nasuwa sie jedno pytanie: Wasza oferta skierowana jest dla OTS 100x~ (glownie chodzi o moby), mam rozumiec, ze konfiguracja OTS pod low rate nalezy do obowiazku klienta (zmniejszanie sily mobow, dostep do broni od mniejszego poziomu etc)?

karan
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 1
Joined: May 2011
Reputation: 1
#2
11-02-2012, 11:12 AM (This post was last modified: 11-02-2012, 11:12 AM by karan.)
~~ zły dział, przenoszę ~~

Template serwerów jest przygotowana pod różny exp, chodź najlepiej pasuje pod x100 tak jak zauważyłeś.
Dostosowanie go exp rate x2 - x5 należy indywidualnie do klienta.
Myślę natomiast że jeśli odpalisz go bez zmian z takim niskim rate to gracze nie będą mieli problemów z znalezieniem dla siebie expowisk bo jest ich naprawdę sporo.
[Image: logo.png]
Akurat
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 2
Joined: Feb 2012
Reputation: 0
#3
11-02-2012, 02:15 PM
(11-02-2012, 11:12 AM)karan Wrote: Myślę natomiast że jeśli odpalisz go bez zmian z takim niskim rate to gracze nie będą mieli problemów z znalezieniem dla siebie expowisk bo jest ich naprawdę sporo.

Zabawa polega na tym, ze itemy sa dostepne od 400+~ lvl's. Na pewno istnieje mozliwosc podmiany mobow etc na "normalne". Pytanie tylko czy nie bedzie bledow gdy podmienie pliki monsters.

karan
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 1
Joined: May 2011
Reputation: 1
#4
11-02-2012, 02:26 PM
Będą na pewno jeśli chodzi o looktype i id ciał.
Lepiej edytować items.xml i zmniejszyć levele wymagane dla broni niż edytować moby, czyż nie?
[Image: logo.png]
Akurat
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 2
Joined: Feb 2012
Reputation: 0
#5
11-02-2012, 02:34 PM
(11-02-2012, 02:26 PM)karan Wrote: Będą na pewno jeśli chodzi o looktype i id ciał.
Lepiej edytować items.xml i zmniejszyć levele wymagane dla broni niż edytować moby, czyż nie?

Tylko, ze wiekszosc mobow zadaje obrazenia po 5k hp, nie nadaja sie do wykorzystania przy serverze z rate np 10-20x. Chcialbym miec mozliwosc przywrocenia mobow do "oryginalnej" wersji. Z wiadomego wzgledu edycja odpada.
karan
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 1
Joined: May 2011
Reputation: 1
#6
11-02-2012, 02:43 PM (This post was last modified: 11-02-2012, 02:44 PM by karan.)
Tak jak mówię, będzie to ciężka sprawa z powodu innych looktype i id na naszych dat/spr.

[Image: logo.png]
Akurat
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 2
Joined: Feb 2012
Reputation: 0
#7
11-02-2012, 02:47 PM
Czyli mam rozumiec, ze jesli bede chcial przywrocic moby do tych z "clipsoftu" to bede musial zrezygnowac z opcji clienta Ronit? Mam nadzieje, ze istnieje mozliwosc uzywania standardowego clienta. Prosilbym o zobrazowanie "ja to wyglada".
karan
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 1
Joined: May 2011
Reputation: 1
#8
11-02-2012, 02:56 PM
Nie, nie. Wygląda to trochę inaczej.

Nasze dat/spr używane przez serwer i klienta mają np looktype o wartości 100 to ( owieczka ) a ciało id:1100

Moby potworów z cipsoftu mają inne looktype i id. ( U nich np looktype 100 to Orc )

Dlatego też jeśli podmienisz te moby to owca będzie Orkiem a jej ciało np mieczem.

Każdy klient będzie działał o ile podmienisz do niego nasz dat/spr.

Są dwie opcje, edycja dat/spr aby odpowiadał cipsoftowemu ( co może być niemożliwe do zrobienia )
I edycja własnie tych mobów do naszego dat spr. Bardzo czasochłonna praca, plus fakt że niektóre wartości jak szansy lootu itd mogą nie pasować do ronengine.

Skontaktuj się z Kubą i poproś o możliwość wykorzystania mobów z ronots.
[Image: logo.png]
Akurat
Offline

Uzytkownik

Posts: 9
Threads: 2
Joined: Feb 2012
Reputation: 0
#9
11-02-2012, 03:10 PM
Prosilbym o kontakt via GG/IRC.
« Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)



  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread
Forum Jump:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Linear Mode
Threaded Mode