Ronit.GAMES
Rate - Printable Version

+- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games)
+-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: Others / Inne (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Rate (/showthread.php?tid=706)



Rate - Akurat - 11-02-2012

Jestem zainteresowany wykupieniem opcji "Orange", lecz nasuwa sie jedno pytanie: Wasza oferta skierowana jest dla OTS 100x~ (glownie chodzi o moby), mam rozumiec, ze konfiguracja OTS pod low rate nalezy do obowiazku klienta (zmniejszanie sily mobow, dostep do broni od mniejszego poziomu etc)?




RE: Rate - karan - 11-02-2012

~~ zły dział, przenoszę ~~

Template serwerów jest przygotowana pod różny exp, chodź najlepiej pasuje pod x100 tak jak zauważyłeś.
Dostosowanie go exp rate x2 - x5 należy indywidualnie do klienta.
Myślę natomiast że jeśli odpalisz go bez zmian z takim niskim rate to gracze nie będą mieli problemów z znalezieniem dla siebie expowisk bo jest ich naprawdę sporo.


RE: Rate - Akurat - 11-02-2012

(11-02-2012, 11:12 AM)karan Wrote: Myślę natomiast że jeśli odpalisz go bez zmian z takim niskim rate to gracze nie będą mieli problemów z znalezieniem dla siebie expowisk bo jest ich naprawdę sporo.

Zabawa polega na tym, ze itemy sa dostepne od 400+~ lvl's. Na pewno istnieje mozliwosc podmiany mobow etc na "normalne". Pytanie tylko czy nie bedzie bledow gdy podmienie pliki monsters.




RE: Rate - karan - 11-02-2012

Będą na pewno jeśli chodzi o looktype i id ciał.
Lepiej edytować items.xml i zmniejszyć levele wymagane dla broni niż edytować moby, czyż nie?


RE: Rate - Akurat - 11-02-2012

(11-02-2012, 02:26 PM)karan Wrote: Będą na pewno jeśli chodzi o looktype i id ciał.
Lepiej edytować items.xml i zmniejszyć levele wymagane dla broni niż edytować moby, czyż nie?

Tylko, ze wiekszosc mobow zadaje obrazenia po 5k hp, nie nadaja sie do wykorzystania przy serverze z rate np 10-20x. Chcialbym miec mozliwosc przywrocenia mobow do "oryginalnej" wersji. Z wiadomego wzgledu edycja odpada.


RE: Rate - karan - 11-02-2012

Tak jak mówię, będzie to ciężka sprawa z powodu innych looktype i id na naszych dat/spr.




RE: Rate - Akurat - 11-02-2012

Czyli mam rozumiec, ze jesli bede chcial przywrocic moby do tych z "clipsoftu" to bede musial zrezygnowac z opcji clienta Ronit? Mam nadzieje, ze istnieje mozliwosc uzywania standardowego clienta. Prosilbym o zobrazowanie "ja to wyglada".


RE: Rate - karan - 11-02-2012

Nie, nie. Wygląda to trochę inaczej.

Nasze dat/spr używane przez serwer i klienta mają np looktype o wartości 100 to ( owieczka ) a ciało id:1100

Moby potworów z cipsoftu mają inne looktype i id. ( U nich np looktype 100 to Orc )

Dlatego też jeśli podmienisz te moby to owca będzie Orkiem a jej ciało np mieczem.

Każdy klient będzie działał o ile podmienisz do niego nasz dat/spr.

Są dwie opcje, edycja dat/spr aby odpowiadał cipsoftowemu ( co może być niemożliwe do zrobienia )
I edycja własnie tych mobów do naszego dat spr. Bardzo czasochłonna praca, plus fakt że niektóre wartości jak szansy lootu itd mogą nie pasować do ronengine.

Skontaktuj się z Kubą i poproś o możliwość wykorzystania mobów z ronots.


RE: Rate - Akurat - 11-02-2012

Prosilbym o kontakt via GG/IRC.