• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Ronit.GAMES Ron Client Bugs report / Raport błędów Błąd ze stawaniem na tile=NULL

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Błąd ze stawaniem na tile=NULL
kamilpotok
Offline

Uzytkownik

Posts: 2
Threads: 1
Joined: Feb 2013
Reputation: 0
#1
06-02-2013, 12:54 PM (This post was last modified: 06-02-2013, 02:24 PM by kamilpotok.)
Witam.
Mam problem i nie wiem czy mogę ja go rozwiązać czy już musi ingerować wasza firma. Chodzi o to że podczas "latania" (jest to pokemon serwer) występuje debug. A przyczyną jest to że staje się na kratce która nie istnieje. Czy dałoby się to jakoś rozwiązać? Może gdybym HexEditorem to potraktował? Bo już wiele przeróbek zrobiłem, a tu patrzę nie można latać, a klienta bez możliwości latania nie wydam Sad taki mały błąd, a tak potrafi zepsuć plany. W źródłach to pewnie dopisanie jednej linijki jest, ale niestety sam nie mogę tego zrobić. :/

Oto screen:
[Image: debug.png]


Pogrzebałem troszkę HEXeditorem i doszedłem do tego że już nie wywala z gry i można latać tylko hmm jakby to powiedzieć. Nasza postać stoi w miejscu, a my niewidzialni latamy. Po prostu wygląd naszej postaci stoi w miejscu, a my się poruszamy.


Proszę o szybką odpowiedź! Bardzo mi zależy na tym kliencie.
« Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)



  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread
Forum Jump:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Linear Mode
Threaded Mode