Ronit.GAMES
Błąd ze stawaniem na tile=NULL - Printable Version

+- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games)
+-- Forum: Ron Client (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=69)
+--- Forum: Bugs report / Raport błędów (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=83)
+--- Thread: Błąd ze stawaniem na tile=NULL (/showthread.php?tid=803)



Błąd ze stawaniem na tile=NULL - kamilpotok - 06-02-2013

Witam.
Mam problem i nie wiem czy mogę ja go rozwiązać czy już musi ingerować wasza firma. Chodzi o to że podczas "latania" (jest to pokemon serwer) występuje debug. A przyczyną jest to że staje się na kratce która nie istnieje. Czy dałoby się to jakoś rozwiązać? Może gdybym HexEditorem to potraktował? Bo już wiele przeróbek zrobiłem, a tu patrzę nie można latać, a klienta bez możliwości latania nie wydam Sad taki mały błąd, a tak potrafi zepsuć plany. W źródłach to pewnie dopisanie jednej linijki jest, ale niestety sam nie mogę tego zrobić. :/

Oto screen:
[Image: debug.png]


Pogrzebałem troszkę HEXeditorem i doszedłem do tego że już nie wywala z gry i można latać tylko hmm jakby to powiedzieć. Nasza postać stoi w miejscu, a my niewidzialni latamy. Po prostu wygląd naszej postaci stoi w miejscu, a my się poruszamy.


Proszę o szybką odpowiedź! Bardzo mi zależy na tym kliencie.