Polish Version:
Witajcie,
W tym temacie postaram się wam pokrótce opisać czym jest "Projekt RonIT", co wchodzi w jego skład i jak to wszystko dokładnie wygląda.
Czym zajmuje się firma RonIT?
Firma RonIT zajmuje się kompleksową obsługą serwerów OTS. W skład naszych zajęć wchodzą:
Jak będzie można zamówić serwer?
Projekt RonIT będzie w pełni zautomatyzowany. Wystarczy, że gracz wejdzie na stronę RonIT.pl, zarejestruje się na niej i wybierze interesujący go wariant serwera (silnik: RonEngine / TFS, maksymalna liczba graczy, wielkość mapy, wygląd strony internetowej) po czym automatycznie zostanie przekierowany do naszych systemów przyjmujących płatności. Po dokonaniu wpłaty serwer będzie aktywny w ciągu 2 minut.
Możliwosci konfiguracji serwera:
Co wchodzi w skład Pakietu RonIT?
Czy na serwerach będzie można zarabiać?
Tak. Oprócz tego, że serwery będzie można zamawiać do typowej zabawy istnieje również wariant otworzenia serwera, który będzie działał w trybie komercyjnym, tzn. gracze będą mogli uiszczać drobne dotacje. Przyjmowaniem płatności z całego świata zajmą się nasze systemy. Ty musisz zadbać o to, aby gracze po prostu chcieli grać na Twoim serwerze. Firma RonIT będzie pobierała prowizję w postaci 50% od wygenerowanego zysku.
Przyjmowanie płatności od graczy:
Odbywało się będzie za pomocą trzech kanałów:
Dlaczego my?
To bardzo proste pytanie. Od 2006 roku zajmujemy się tematyką OTSów, sami prowadzimy kilka swoich serwerów i wiemy na co zwracają uwagę gracze. Swoje systemy mamy zupełnie przetestowane, ponieważ sami na nich pracujemy. Przez ostatnie lata wypracowaliśmy mnóstwo rozwiązań, które bardzo ułatwiają Nam pracę. Teraz chcemy się tymi rozwiązaniami podzielić z Wami. My dajemy wam gotowe, techniczne rozwiązania, a wy kreujcie swoje światy i podbijajcie rynek OTSów. Jestem gotów zaryzykować stwierdzenia, że na świecie nie istnieje ani jedna firma, która oferowałaby taki wachlarz rozwiązań, jeżeli chodzi o tematykę OTS.
English Version:
Welcome,
In this topic I will try to briefly explain what is "RonIT Project", what it consists of and how it exactly works.
What do we do at RonIT?
RonIT provides comprehensive OT servers services. Our main tasks include:
How can you order a server?
RonIT project will be fully automated. You will just need to enter the RonIT.pl website, sign up on it and select the server configuration type you're interested in (Engine: RonEngine / TFS, maximum number of players, map size, website appearance). Then you will be automatically redirrected to our payment systems. After regulating the fees the server will be activated within 2 minutes.
Server configuration possibilities:
Yes. Apart from the fact that servers can be ordered for a typical fun gaming purposes there is also a possibility of opening a server that will work commercially and players will be able to pay small fees. Our professionally designed systems will deal for you with accepting payments from around the world. You must only ensure that players just want to play on your server. RonIT collects a commision in the form of 50% of any income.
Accepting payments from players will be done through three channels:
Why us?
This is a very simple question. Since 2006 we've been dealing with OT server issues, we host some of the most occupied projects on the market and we know the needs of the players. Our systems have been completely tested in any possible way because we and our players are working on them constantly. Through recent years we have worked out a lot of innovative solutions that make our work easy. Now the time has come to share these solutions with you. We give you ready-made, technical solutions, and you create your own world and conquer the OTS market. I'm even willing to take a risk and say that there is absolutely no other company in the whole world offering such a wide range of possibilities and solutions regarding OTS.
Witajcie,
W tym temacie postaram się wam pokrótce opisać czym jest "Projekt RonIT", co wchodzi w jego skład i jak to wszystko dokładnie wygląda.
Czym zajmuje się firma RonIT?
Firma RonIT zajmuje się kompleksową obsługą serwerów OTS. W skład naszych zajęć wchodzą:
- Utrzymywanie naszych prywatnych serwerów OTS takich jak: RonOTS / Swordia / Poke Arena.
- Rozwijaniem własnych narzędzi do tworzenia / edytowania serwerów OTS takich jak: Map Converter (program umożliwiający konwertowanie map pomiędzy różnymi wersjami Tibii), Client Updater (program umożliwiający automatyczne pobieranie aktualizacji klienta wprost ze strony www serwera OTS), IP Changer (program zmieniający IP oraz HOST na wskazany przez gracza).
- Rozwijaniem projektu naszego prywatnego, alternatywnego klienta o którym więcej jest w TYM temacie.
- Udostępnianiem możliwości zakładania prywatnych serwerów gry dla graczy z całego świata.
- Pozycjonowaniem stron oraz serwisów internetowych
Jak będzie można zamówić serwer?
Projekt RonIT będzie w pełni zautomatyzowany. Wystarczy, że gracz wejdzie na stronę RonIT.pl, zarejestruje się na niej i wybierze interesujący go wariant serwera (silnik: RonEngine / TFS, maksymalna liczba graczy, wielkość mapy, wygląd strony internetowej) po czym automatycznie zostanie przekierowany do naszych systemów przyjmujących płatności. Po dokonaniu wpłaty serwer będzie aktywny w ciągu 2 minut.
Możliwosci konfiguracji serwera:
- Panel Administracyjny (opisać funkcjonalność)
- Dostęp do FTP (opisać funkcjonalność)
- Dostęp do Terminala (opisać funkcjonalność)
Co wchodzi w skład Pakietu RonIT?
- Hosting na serwerze dedykowanym
- Dostęp do tego serwera za pomocą FTP
- Subdomena w domenie ots.pl, np. twoja_nazwa.ots.pl
- RonEngine / TFS, gotowy do odpalenia
- Strona WWW (wraz z gotowym do uruchomienia systemem do przyjmowania płatności)
- Panel Administracyjny
- Dostęp do materiałów dydaktycznych
- Dostęp do pomocy technicznej (online)
Czy na serwerach będzie można zarabiać?
Tak. Oprócz tego, że serwery będzie można zamawiać do typowej zabawy istnieje również wariant otworzenia serwera, który będzie działał w trybie komercyjnym, tzn. gracze będą mogli uiszczać drobne dotacje. Przyjmowaniem płatności z całego świata zajmą się nasze systemy. Ty musisz zadbać o to, aby gracze po prostu chcieli grać na Twoim serwerze. Firma RonIT będzie pobierała prowizję w postaci 50% od wygenerowanego zysku.
Przyjmowanie płatności od graczy:
Odbywało się będzie za pomocą trzech kanałów:
- Dotpay: wykorzystany będzie do otrzymywania wpłat od polskich graczy wysyłających SMS'y, przelewy online lub płacących za pomocą karty kredytowej.
- Fortumo: wykorzystany będzie do otrzymywania wpłat od graczy z innych krajów europejskich wysyłających SMS.
- BoaCompra: wykorzystany będzie do otrzymywania wpłat z krajów Ameryki Północnej i Południowej (przede wszystkim Brazylia/Argentyna/Chille).
- PayPal: wykorzystany będzie do otrzymywania wpłat z całego świata za pomocą kart kredytowych.
Dlaczego my?
To bardzo proste pytanie. Od 2006 roku zajmujemy się tematyką OTSów, sami prowadzimy kilka swoich serwerów i wiemy na co zwracają uwagę gracze. Swoje systemy mamy zupełnie przetestowane, ponieważ sami na nich pracujemy. Przez ostatnie lata wypracowaliśmy mnóstwo rozwiązań, które bardzo ułatwiają Nam pracę. Teraz chcemy się tymi rozwiązaniami podzielić z Wami. My dajemy wam gotowe, techniczne rozwiązania, a wy kreujcie swoje światy i podbijajcie rynek OTSów. Jestem gotów zaryzykować stwierdzenia, że na świecie nie istnieje ani jedna firma, która oferowałaby taki wachlarz rozwiązań, jeżeli chodzi o tematykę OTS.
English Version:
Welcome,
In this topic I will try to briefly explain what is "RonIT Project", what it consists of and how it exactly works.
What do we do at RonIT?
RonIT provides comprehensive OT servers services. Our main tasks include:
- Maintaining our private OT servers, such as RonOTS / Swordia / Poke Arena.
- Developing our own tools for creating and maintaining OT servers such as: Map Converter (software that lets you convert maps for all available versions of Tibia), Client updater (program which automatically downloads game client updates dirrectly from the OT servers www site), IP Changer (program which changes IP and HOST to the one indicated by the player).
- Developing of our own independent, alternative game client (more about it can be found in THIS topic).
- Sharing the possibility of establishing your own private game servers for players from around the world.
How can you order a server?
RonIT project will be fully automated. You will just need to enter the RonIT.pl website, sign up on it and select the server configuration type you're interested in (Engine: RonEngine / TFS, maximum number of players, map size, website appearance). Then you will be automatically redirrected to our payment systems. After regulating the fees the server will be activated within 2 minutes.
Server configuration possibilities:
- Administration Panel
- FTP access
- Access Terminal
- Hosting on a professional dedicated server
- Access to the server via FTP
- Ots.pl subdomain, eg: your_own_name.ots.pl
- RonEngine / TFS, ready for launch
- Website (along with a ready to run system to receive payments)
- Administration Panel
- Access to learning materials
- Access to our tech support (online)
Yes. Apart from the fact that servers can be ordered for a typical fun gaming purposes there is also a possibility of opening a server that will work commercially and players will be able to pay small fees. Our professionally designed systems will deal for you with accepting payments from around the world. You must only ensure that players just want to play on your server. RonIT collects a commision in the form of 50% of any income.
Accepting payments from players will be done through three channels:
- Dotpay: will be used to receive payments from the Polish players paying through SMS, online transfers, or by credit card.
- Fortumo: will be used to receive payments from players from other European countries paying by SMS.
- BoaCompra: will be used to receive payments from North and South America countries (mainly Brazil / Argentina / Chille).
- PayPal: will be used to receive payments from all the world supporting most of credit cards.
Why us?
This is a very simple question. Since 2006 we've been dealing with OT server issues, we host some of the most occupied projects on the market and we know the needs of the players. Our systems have been completely tested in any possible way because we and our players are working on them constantly. Through recent years we have worked out a lot of innovative solutions that make our work easy. Now the time has come to share these solutions with you. We give you ready-made, technical solutions, and you create your own world and conquer the OTS market. I'm even willing to take a risk and say that there is absolutely no other company in the whole world offering such a wide range of possibilities and solutions regarding OTS.

