14-05-2012, 02:07 PM
Najpierw musimy zdefiniować akcję skryptu dla skrzynki o danym ID (przykładowo 2441) i ActionID (przykładowo 5100). W tym celu edytujemy plik actions/actions.xml i dodajemy rekord (najpierw sprawdzamy czy już go tam nie ma):
Dodajemy lub edytujemy plik actions/scripts/chest.lua i dodajemy do niego następującą treść:
Po zrestartowaniu serwera skrzynka po jej użyciu powinna dawać przedmiot o ID 4898.
Quote:<action itemid="2441" script="chest.lua" />
Dodajemy lub edytujemy plik actions/scripts/chest.lua i dodajemy do niego następującą treść:
Quote:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if (getPlayerAccess(cid) > 1) then
return
end
if item.actionid == 5100 then -- Action ID, ktore ustawilismy na mapie
if getPlayerStorageValue(cid, 6000) == -1 then -- ID Questu (musi byc unikalne)
setPlayerStorageValue(cid, 6000, 1)
doPlayerAddItemEx(cid, 4898, 1) -- 4898 to ID przedmiotu nagrody
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, 'Zyskales przedmiot questowy!')
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 22, 'Wziales juz wczesniej przedmiot questowy.')
end
end
end
Po zrestartowaniu serwera skrzynka po jej użyciu powinna dawać przedmiot o ID 4898.

