02-02-2012, 09:43 AM
Testując natknąłem się (moim zdaniem) na kilka błędów, a także chętnie zaproponuje kilka zmian.
- Client pozwala "wchodzić" w moby. Byłoby lepiej, gdyby client to uniemożliwiał, ponieważ jest możliwość zacięcia się postaci.
Wtedy gracz widzi siebie kratkę dalej niż w rzeczywistości stoi i nie może się poruszać strzałkami.
- Kiedy piszemy jakąś dłuższą notkę np. "Hello... It is me you looking for?", a wyżej (nad nami) jest NPC, to w wyniku odpowiedzi NPC urywa nasze poprzednie wersy i zostawia nam na ekranie tylko ten ostatni, np. "for".
- Mam wrażenie, że chodząc hp i mp bary na potworach, npc i innych graczach się minimalnie ruszają, drgają (na nas raczej nie).
- Przy ponownym kliknięciu look on proponowałbym, aby zanikał już wcześniejszy look on. Będzie wygodniej, estetyczniej i znacznie bardziej czysto na ekranie.
- Wyskakujące powiadomienia np. o awansach proponowałbym umiesić nad postacią, a nie pod nią. Może to i tylko moje przyzwyczajenie, ale nie widziałem jeszcze w żadnej grze, aby informacja o zdobyciu poziomu była na dole. Zazwyczaj są w środku, bądź trochę wyżej.
- Kiedy mob nas atakuje pojawia się na nim czarna kratka 32x32 na zmniejszonym opacity. Przypuszczam, że może być to problematyczne, ale warto spróbować zrobić to na zasadzie maski przycinającej (tak, aby kolor dotyczył tylko moba, a nie całego tile). Przy okazji, zmienić czarną kratkę na czerwoną, kiedy damage > 0.
Pozdrawiam,
Adrik
- Client pozwala "wchodzić" w moby. Byłoby lepiej, gdyby client to uniemożliwiał, ponieważ jest możliwość zacięcia się postaci.
Wtedy gracz widzi siebie kratkę dalej niż w rzeczywistości stoi i nie może się poruszać strzałkami.
- Kiedy piszemy jakąś dłuższą notkę np. "Hello... It is me you looking for?", a wyżej (nad nami) jest NPC, to w wyniku odpowiedzi NPC urywa nasze poprzednie wersy i zostawia nam na ekranie tylko ten ostatni, np. "for".
- Mam wrażenie, że chodząc hp i mp bary na potworach, npc i innych graczach się minimalnie ruszają, drgają (na nas raczej nie).
- Przy ponownym kliknięciu look on proponowałbym, aby zanikał już wcześniejszy look on. Będzie wygodniej, estetyczniej i znacznie bardziej czysto na ekranie.
- Wyskakujące powiadomienia np. o awansach proponowałbym umiesić nad postacią, a nie pod nią. Może to i tylko moje przyzwyczajenie, ale nie widziałem jeszcze w żadnej grze, aby informacja o zdobyciu poziomu była na dole. Zazwyczaj są w środku, bądź trochę wyżej.
- Kiedy mob nas atakuje pojawia się na nim czarna kratka 32x32 na zmniejszonym opacity. Przypuszczam, że może być to problematyczne, ale warto spróbować zrobić to na zasadzie maski przycinającej (tak, aby kolor dotyczył tylko moba, a nie całego tile). Przy okazji, zmienić czarną kratkę na czerwoną, kiedy damage > 0.
Pozdrawiam,
Adrik
![[Image: mp3anime.png]](http://a.imageshack.us/img820/364/mp3anime.png)
![[Image: scaled.php?server=189&filename=62306555.png&res=medium]](http://desmond.imageshack.us/Himg189/scaled.php?server=189&filename=62306555.png&res=medium)

