• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Ronit.GAMES Ron Client Bugs report / Raport błędów Skromne błędy

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Skromne błędy
Adrik
Offline

Uzytkownik

Posts: 2
Threads: 1
Joined: Jan 2012
Reputation: 0
#1
02-02-2012, 09:43 AM
Testując natknąłem się (moim zdaniem) na kilka błędów, a także chętnie zaproponuje kilka zmian.

- Client pozwala "wchodzić" w moby. Byłoby lepiej, gdyby client to uniemożliwiał, ponieważ jest możliwość zacięcia się postaci.
Wtedy gracz widzi siebie kratkę dalej niż w rzeczywistości stoi i nie może się poruszać strzałkami.

- Kiedy piszemy jakąś dłuższą notkę np. "Hello... It is me you looking for?", a wyżej (nad nami) jest NPC, to w wyniku odpowiedzi NPC urywa nasze poprzednie wersy i zostawia nam na ekranie tylko ten ostatni, np. "for".

- Mam wrażenie, że chodząc hp i mp bary na potworach, npc i innych graczach się minimalnie ruszają, drgają (na nas raczej nie).

- Przy ponownym kliknięciu look on proponowałbym, aby zanikał już wcześniejszy look on. Będzie wygodniej, estetyczniej i znacznie bardziej czysto na ekranie.

- Wyskakujące powiadomienia np. o awansach proponowałbym umiesić nad postacią, a nie pod nią. Może to i tylko moje przyzwyczajenie, ale nie widziałem jeszcze w żadnej grze, aby informacja o zdobyciu poziomu była na dole. Zazwyczaj są w środku, bądź trochę wyżej.

- Kiedy mob nas atakuje pojawia się na nim czarna kratka 32x32 na zmniejszonym opacity. Przypuszczam, że może być to problematyczne, ale warto spróbować zrobić to na zasadzie maski przycinającej (tak, aby kolor dotyczył tylko moba, a nie całego tile). Przy okazji, zmienić czarną kratkę na czerwoną, kiedy damage > 0.

Pozdrawiam,
Adrik
[Image: mp3anime.png]

[Image: scaled.php?server=189&filename=62306555.png&res=medium]
Nakeib
Offline

Administrator

Posts: 27
Threads: 12
Joined: Jun 2010
Reputation: 3
#2
07-02-2012, 03:29 PM
(02-02-2012, 09:43 AM)Adrik Wrote: - Client pozwala "wchodzić" w moby. Byłoby lepiej, gdyby client to uniemożliwiał, ponieważ jest możliwość zacięcia się postaci.
Wtedy gracz widzi siebie kratkę dalej niż w rzeczywistości stoi i nie może się poruszać strzałkami.

- Kiedy piszemy jakąś dłuższą notkę np. "Hello... It is me you looking for?", a wyżej (nad nami) jest NPC, to w wyniku odpowiedzi NPC urywa nasze poprzednie wersy i zostawia nam na ekranie tylko ten ostatni, np. "for".

- Mam wrażenie, że chodząc hp i mp bary na potworach, npc i innych graczach się minimalnie ruszają, drgają (na nas raczej nie).

- Przy ponownym kliknięciu look on proponowałbym, aby zanikał już wcześniejszy look on. Będzie wygodniej, estetyczniej i znacznie bardziej czysto na ekranie.

- Wyskakujące powiadomienia np. o awansach proponowałbym umiesić nad postacią, a nie pod nią. Może to i tylko moje przyzwyczajenie, ale nie widziałem jeszcze w żadnej grze, aby informacja o zdobyciu poziomu była na dole. Zazwyczaj są w środku, bądź trochę wyżej.

- Kiedy mob nas atakuje pojawia się na nim czarna kratka 32x32 na zmniejszonym opacity. Przypuszczam, że może być to problematyczne, ale warto spróbować zrobić to na zasadzie maski przycinającej (tak, aby kolor dotyczył tylko moba, a nie całego tile). Przy okazji, zmienić czarną kratkę na czerwoną, kiedy damage > 0.

Witam,

1) Klient pozwala wchodzic na moby, ale tylko na serwerach na silniku RonEngine (RonOTS, Swordia itp.), to nie jest uzależnione od klienta.

2) Muszę to zaobserwować, ale faktycznie pewnie można to rozwiązać w lepszy sposób.

3) Nie zauważyłem podobnego efektu, a po przeczytaniu posta testowałem poruszanie się kreatur z różną szybkością i przy różnych limitach FPS. Być może jest to zależne od różnic w sterownikach do karty graficznej?

4 i 5) Tego też nie uznaję za błąd, gdyż jest to kwestia estetyki i w niedalekiej przyszłości prawdopodobnie będzie możliwość dowolnego ustawienia.

6) Zrobienie maski obcinania dopasowanej do wyglądu nie jest bardzo problematyczne, natomiast trzeba się zastanowić czy będzie to wystarczająco czytelne. Na czarnych potworach czarny znak nie bedzie w ogóle widoczny. Podobnie ze znakiem czerwonym na czerwonych potworach. Co do zmiany koloru z czarnego na czerwony dla dmg > 0, to niestety nie jest to zdeterminowane przez klienta, lecz przez serwer.

Pozdrawiam.
« Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)



  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread
Forum Jump:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Linear Mode
Threaded Mode