• Home
  • Members
  • Team
  • Help
  • Search
  • Register
  • Login
  • Home
  • Members
  • Help
  • Search
Ronit.GAMES RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML Określanie początkowej pozycji oraz sprzętu:

 
  • 0 Vote(s) - 0 Average
Określanie początkowej pozycji oraz sprzętu:
Ron
Offline

Administrator

Posts: 54
Threads: 29
Joined: Jun 2010
Reputation: 3
#1
09-11-2012, 05:59 PM
Należy odnaleźć plik global.lua, który znajduje się w katalogu "lua" i odszukać następujący fragment:

Quote:FIRST_LOGIN = {
[ROOKSLAYER] = {
start_position = {x=429, y=1301, z=7},
player_attributes = {
level = 1,
experience = 0,
magiclevel = 0,
health = 150,
mana = 0,
vocation = 0,
skills = {
10, -- SKILL_FIST
10, -- SKILL_CLUB
10, -- SKILL_SWORD
10, -- SKILL_AXE
10, -- SKILL_DISTANCE
10, -- SKILL_SHIELD
10, -- SKILL_FISHING
},
},
player_items = {
[SLOT_AMMO] = {
id = ID_POWER_RING,
count = 300000,
},
[SLOT_ARMOR] = {
id = ID_LEATHER_ARMOR,
},
[SLOT_BACKPACK] = {
id = ID_BACKPACK,
contain = {
{id = ID_ROPE},
},
},
[SLOT_FEET] = {
id = ID_LEATHER_BOOTS,
},
[SLOT_HEAD] = {
id = ID_STUDDED_HELMET,
},
[SLOT_LEFT] = {
id = ID_WOODEN_SHIELD,
},
[SLOT_LEGS] = {
id = ID_LEATHER_LEGS,
},
[SLOT_NECKLACE] = {
id = ID_WOLVES_TOOTH_CHAIN,
},
[SLOT_RIGHT] = {
id = ID_RAPIER,
},
--[SLOT_RING] = {
-- id = ID_TIME_RING,
-- count = 120000,
--}
}
}
}

Wystarczy zmienić wartości zmiennych według uznania, a początkowy gracz będzie otrzymywał na start inny sprzęt oraz będzie się pojawiał na innej pozycji. Po dokonaniu zmian w pliku należy oczywiście wgrać go na serwer. Po zalogowaniu należy wpisać /reload actions oraz /reload triggers lub zrestartować serwer.
« Next Oldest | Next Newest »

Users browsing this thread: 1 Guest(s)



  • View a Printable Version
  • Subscribe to this thread
Forum Jump:

© Designed by D&D - Powered by MyBB

Linear Mode
Threaded Mode