Ronit.GAMES
Definiowanie drzwi otwieranych kluczem: - Printable Version

+- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games)
+-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Thread: Definiowanie drzwi otwieranych kluczem: (/showthread.php?tid=785)



Definiowanie drzwi otwieranych kluczem: - Ron - 13-11-2012

Definiowanie drzwi otwieranych kluczem jest również bardzo proste, ponieważ wymaga zedytowania tylko jednego pliku: doorkey.xml. Przykładowa jego struktura jest nastepująca:

PHP Code:
<doorkeys>
   <
doorkey x="59" y="210" z="8" key="Dragon Lords" destroy="1" tele="0"/> 
</
doorkeys

Parametry x, y, z określają współrzędne drzwi na mapie, parametr "key" określa nazwę klucza, który przepuszcza przez dane drzwi, "destroy" określa czy z danego klucza ma zostać usunięty ładunek (0 - oznacza nie usuwanie ładunku, 1 - oznacza usunięcie 1 ładunku za każdym razem jak ktoś przejdzie przez drzwi, 2 - oznacza, że z klucza zostaną usunięte wszystkie ładunki), "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo)

Aby definiować kolejne drzwi na klucz, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "doorkey", np.

PHP Code:
<doorkeys>
   <
doorkey x="59" y="210" z="8" key="Dragon Lords" destroy="1" tele="0"/> 

   <
doorkey x="100" y="100" z="7" key="Premium" destroy="2" tele="1"/> 
   <
doorkey x="200" y="200" z="7" key="Demons" destroy="0" tele="1"/> 
</
doorkeys

Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer.