![]() |
|
Definiowanie drzwi otwieranych kluczem: - Printable Version +- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games) +-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: Definiowanie drzwi otwieranych kluczem: (/showthread.php?tid=785) |
Definiowanie drzwi otwieranych kluczem: - Ron - 13-11-2012 Definiowanie drzwi otwieranych kluczem jest również bardzo proste, ponieważ wymaga zedytowania tylko jednego pliku: doorkey.xml. Przykładowa jego struktura jest nastepująca: PHP Code: <doorkeys>Parametry x, y, z określają współrzędne drzwi na mapie, parametr "key" określa nazwę klucza, który przepuszcza przez dane drzwi, "destroy" określa czy z danego klucza ma zostać usunięty ładunek (0 - oznacza nie usuwanie ładunku, 1 - oznacza usunięcie 1 ładunku za każdym razem jak ktoś przejdzie przez drzwi, 2 - oznacza, że z klucza zostaną usunięte wszystkie ładunki), "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo) Aby definiować kolejne drzwi na klucz, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "doorkey", np. PHP Code: <doorkeys>Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer. |