Ronit.GAMES
Definiowanie bramek poziomowych: - Printable Version

+- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games)
+-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Thread: Definiowanie bramek poziomowych: (/showthread.php?tid=784)



Definiowanie bramek poziomowych: - Ron - 13-11-2012

Definiowanie bramek poziomowych / premium odbywa się za pomocą rekonfigurowania pojedyńczego pliku gate.xml. Jego przykładowa struktura jest następująca:

PHP Code:
<gates>
   <!-- 
Gate at position 6985318level needed60premium needednoteleportuprighthorizontally -->
   <
gate x="698" y="521" z="8" level="60" pacc="0" tele="1"/>
</
gates

Parametry x, y, z określają współrzędne bramki na mapie (w tym miejscu muszą być postawione drzwi), parametr "level" określa minimalny poziom, który gracz musi posiadać aby zostać przepuszczonym, "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo)

Aby definiować kolejne bramki, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "gate", np.

PHP Code:
<gates>
   <!-- 
Gate at position 6985318level needed60premium needednoteleportuprighthorizontally -->
   <
gate x="698" y="521" z="8" level="60" pacc="0" tele="1"/>

   <
gate x="100" y="100" z="7" level="100" pacc="1" tele="0"/>
   <
gate x="200" y="200" z="7" level="150" pacc="1" tele="1"/>
</
gates

Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer.