![]() |
|
Definiowanie bramek poziomowych: - Printable Version +- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games) +-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: Definiowanie bramek poziomowych: (/showthread.php?tid=784) |
Definiowanie bramek poziomowych: - Ron - 13-11-2012 Definiowanie bramek poziomowych / premium odbywa się za pomocą rekonfigurowania pojedyńczego pliku gate.xml. Jego przykładowa struktura jest następująca: PHP Code: <gates>Parametry x, y, z określają współrzędne bramki na mapie (w tym miejscu muszą być postawione drzwi), parametr "level" określa minimalny poziom, który gracz musi posiadać aby zostać przepuszczonym, "tele" oznacza sposób teleportowania (1 - poziomo, 0 - pionowo) Aby definiować kolejne bramki, musimy do tego pliku dodawać kolejne rekordy "gate", np. PHP Code: <gates>Po odpowiednim zedytowaniu pliku należy go zapisać na serwerze a następnie zrestartować serwer. |