![]() |
|
Wynagrodzenie Klienta | Client Revenue: - Printable Version +- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games) +-- Forum: Announcements / Ogłoszenia (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=3) +--- Forum: General / Ogólne (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=24) +--- Thread: Wynagrodzenie Klienta | Client Revenue: (/showthread.php?tid=773) |
Wynagrodzenie Klienta | Client Revenue: - Ron - 22-10-2012 Stało się, wykupiliście u nas projekt, który zaczął zarabiać. Co dalej? Jak sprawdzić ile zysku gotowego do wypłaty generuje? Możecie to zrobić w bardzo prosty sposób:
Trzeba przy tym pamiętać, że można wypłacić pieniądze dopiero jeżeli nasz zarobek będzie większy niż 100zł oraz upłynie co najmniej miesiąc od zakończenia miesiąca w którym ta kwota była wygenerowana (pieniądze spływają do nas z różnych miejsc z opóźnieniem). Jak obliczyć ile pieniędzy trafia na nasze konto po dokonaniu transakcji przez klienta? KLIENT_ZAPŁACIŁ - zmienna określająca to ile wydał klient PROWIZJA_RONIT - % waszego udziału w zyskach (im bardziej unikalny projekt tym mniejszą prowizję pobieramy, początkowo: 50%) PROWIZJA_PARTNERA - każdy partner pobierający płatność chce dla siebie prowizję wynikająca z odebrania tych pieniędzy i przekazania nam PODATEK_VAT - jesteśmy legalnie działającą firmą dlatego od każdej transakcji musi zostać potrącony podatek VAT w wysokości 23% PODATEK_DOCHODOWY - jesteśmy legalnie działającą firmą dlatego od każdej transakcji musi zostać potrącony podatek dochodowy w wysokości 19% Dotpay - SMS: PROWIZJA_PARTNERA = 0.5 (50%) Dotpay - Przelewy: PROWIZJA_PARTNERA = 0.04 (4%) PayPal - płatności międzynarodowe: PROWIZJA_PARTNERA = 0.04 (4%) Fortumo - SMS'y międzynarodowe: PROWIZJA_PARTNERA = zmienna w zależności od kraju (od 0.8 do 0.4 [od 80% do 40%]) BoaCompra - rynek Ameryki Południowej oraz Północnej: PROWIZJA_PARTNERA = 0.2 (20%) WZÓR OGÓLNY:
DO_WYPŁATY = ((KLIENT_ZAPŁACIŁ / PODATEK_VAT) / PODATEK_DOCHODOWY) * PROWIZJA_PARTNERA * PROWIZJA_RONIT Przykładowe wyliczenia:
|