Ronit.GAMES
Błąd gdy potwór używa exury - Printable Version

+- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games)
+-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22)
+--- Thread: Błąd gdy potwór używa exury (/showthread.php?tid=759)



Błąd gdy potwór używa exury - kretonus - 08-08-2012

Zawsze gdy potwór użyje exury przy walce silnik się wyłącza a gra stoi.
Tutaj ss z silnika
http://img194.imageshack.us/img194/8039/bladsilnik.jpg


RE: Błąd gdy potwór używa exury - Ron - 09-08-2012

Witam,

Masz błąd w skrypcie LUA, która crashuje serwer.

Czy twój skrypt 'exura.lua' wygląda tak?

Quote:attackType = ATTACK_NONE
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_NONE
damageEffect = NM_ME_MAGIC_ENERGIE
animationColor = GREEN
offensive = false
drawblood = false

LightHealingObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var, spellid)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
LightHealingObject.minDmg = 0
LightHealingObject.maxDmg = 0
else
LightHealingObject.minDmg = 15+(level * 2 + maglv * 3) * 0.10
LightHealingObject.maxDmg = 15+(level * 2 + maglv * 3) * 0.27
end
return doTargetMagic(cid, centerpos, LightHealingObject:ordered())
end



RE: Błąd gdy potwór używa exury - kretonus - 09-08-2012

Skrypt mam taki sam. Zauważyłem, że silnik wywala przy użyciu KAŻDEGO czaru.

//Dobra sam sobie naprawiłem.