![]() |
|
Implementacja systemu "currency" - Printable Version +- Ronit.GAMES (https://forum.ronit.games) +-- Forum: RonEngine Support / Wsparcie dla RonEngine (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=18) +--- Forum: LUA/XML Scripting / Skryptowanie LUA/XML (https://forum.ronit.games/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: Implementacja systemu "currency" (/showthread.php?tid=261) |
Implementacja systemu "currency" - Meritus - 14-03-2011 Witajcie, W najnowszej wersji RonEngine, została wprowadzona możliwość prostej konfiguracji systemu zamiany monet oraz dowolnego innego przedmiotu. Implementacja: 1. Do głównego katalogu serwera należy wgrać plik o nazwie currency.xml przykładowo: PHP Code: <currency>Jak widać, deklaruję w nim 2 typy przedmiotów, pierwszy to zwykłe monety drugi demoniczne essencje. 2. Wgrywamy poniższy skrypt Lua do katalogu /actions/scripts/ PHP Code: --/**3. Ostatnim etapem jest podpięcie skryptu w actions.xml do określonego przedmiotu: PHP Code: <!-- Przedmioty laczone i rozlaczane NIE useable -->Warto zauważyć, że przedmioty, które można używać na czymś muszą być podpięte do 2 skryptów. Użycie przedmiotu na samym sobie wyzwoli pożądany efekt, łączenia/rozłączenia. Do dyspozycji dodane są 3 bardzo przydatne funkcje Lua do prostego pobierania informacji o ilości jednostkowej danej grupy przedmiotów, do zabierania zadanej ilości przedmiotu oraz do dodawania w największym możliwym nominale: PHP Code: getPlayerCurrency(cid, group_id)Pozdrawiam, Meritus |